The Stanley Parable: Ultra Deluxe اکنون برای رایانه های شخصی، نینتندو سوییچ، Xbox ، PS4 و PS5 در دسترس است

The Stanley Parable: Ultra Deluxe اکنون برای رایانه های شخصی، نینتندو سوییچ، Xbox ، PS4 و PS5 در دسترس است

بازی The Stanley Parable: Ultra Deluxe که در سال 2018 معرفی شد، اکنون برای رایانه های شخصی از طریق Steam، Xbox Series X/S، Xbox One، PS4، PS5 و Nintendo Switch در دسترس است. این یک تجسم مجدد از عنوان اکتشافی سورئال ۲۰۱۳ The Stanley Parable است.

 

داستان نسبتاً ساده است، تمرکز بر مردی به نام استنلی است که در دفتر خود کار می کند و دکمه ها را فشار می دهد. زندگی بسیار خوب به نظر می رسد تا اینکه همه همکارانش ناگهان ناپدید می شوند. یک راوی (با صدای کیوان برایتینگ) همه اینها را منتقل می کند و این به شما بستگی دارد که آیا استنلی از دستورات او پیروی کند یا خلاف آنها عمل کند.

 

کل تجربه 2013 هنوز اینجاست اما با ویژگی‌های بصری و دسترسی پیشرفته مانند گزینه‌های کوررنگ، هشدارهای محتوا و غیره. از نظر محتوای جدید، انتخاب‌های جدیدی باید انجام شود و رازهایی برای یافتن وجود دارد، اما بسیار شبیه به محتوای اصلی، بهتر است کاملاً کور شوید. منتظر جزئیات مربوط به پچ ها و به روز رسانی های بعدی در هفته های آینده باشید.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو The Stanley Parable: Ultra Deluxe اکنون برای رایانه های شخصی، نینتندو سوییچ، Xbox ، PS4 و PS5 در دسترس است

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/4c60

خبرنامه بازی ها

گالری